شعر های حسینی

 

***

دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم

بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم


فردا که کسی را به کسی کاری نیست


دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

***

                                کربلا لبریز عطر یاس شد. . . .نوبت جانبازی عباس شد

***

باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین


کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه


تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

***

با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید


خواهید مه سربلند و جاوید شوید


تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید.

***

                                   پرسیدم از هلال چرا قامتت خم است ؟

                                       آهی کشید و گفت ماه محرم است…

***

باز محرم رسید، ماه عزای حسین

سینه‌ی ما می‌شود، کرب و بلای حسین


کاش که ترکم شود غفلت و جرم و گناه


تا که بگیرم صفا، من ز صفای حسین

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 فروردين 1392برچسب:, | 17:42 | نویسنده : میلاد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • تک جوک